mandag 1. september 2008

Første dag, første blogg.

Da får jeg prøve meg på det her og jeg da :) Har tenkt å prøve å skrive litt om hva som skjer med meg og rundt meg, osv.. Det kan være ganske mye til tider!

Så, dagen i dag:
Tidlig opp og levere bil, + lesse av en hel del med ting som skal på gjennvinninga.. huske og levere det i morgen!
Så skolen da.. Her var alt greit, inntil læreren kom over en halv time for seint til den timen.. Da gikk arbeidsinnstatsen hardt ned gitt! Og så kom det heller ingen lærer til historietimen (hele to timer) og da benyttet jeg tiden til å gå i banken.. Hvor jeg ble sittende i hele 1 1/2 time for å vente på hjelp! haha, greit å ha god tid! Ikke var det noe spesielt med kø heller.. Men jeg skjønte jo hvorfor da, når jeg endelig kom inn til ei som skulle hjelpe meg, og hele greia tok hvertfall en halv time, bare for å få åpnet enda en konto! Men men, slik skal det vel være, med papirmølle hit og dit!

også sitter jeg på skolen igjen da, nå er det 5 minutter igjen :) Og resten av dagen skal jeg sove en time og så på jobb! Blir godt med en rolig dag på jobb, mandag er virkelig ikke stress!
Skriver litt til i kveld tenker jeg!
:)

Ingen kommentarer: