tirsdag 30. september 2008

pc, pc, pc..

De klarer ikke finne ut hva som er galt med den! Veldig fint for min ;) så nå får jeg den ikke før torsdag, mest sannsynligvis. De skjønte visst ikke noe, sa pc- gutten. Eller, Ludvig som Kathrine kaller han. Han er ganske morsom, på en sånn tørr og geekete måte.

Hehe, var litt morsomt i sta, når Ray lurte på om jeg ville være med å shoppe. Det hadde jeg faktisk ikke trodd skulle komme fra han, i og med at han egentlig ikke liker det! Hehe, det kommer bilder senere i kveld, det kommer til å bli mye morsomt :P Sist gang ray var med meg og shoppa, fant han seg ett skjørt og topp som han prøvde på!  

2 kommentarer:

Made by KKann sa...

Hellooo - ja skal bli kjekt med noen bilder fra shopping - prøv å overtale han der Ray da, til å prøve gutte tøy ikke forville seg i dame avd..!

Vi ses i efta - gliset står å venter på deg - den er full av søppel - men bare la det ligge - jeg skal tømme og rydde i morra..på fri dagen min!

KlemAKmor

Bondio sa...

Haha, han fant desverre ingen ting :( Så blir vel bilder fra i dag i stedet tenker jeg!