torsdag 11. september 2008

Skole, skole, skole og så ROMA!

Ja, nå er det da torsdag, og bare 3 dager til jeg sammen med klassa er i Roma! Tror det blir en utrolig morsom tur. Og før jeg drar får jeg ha en skikkelig kosedag med søskna mine, det blir koselig da! :D Vi kommer garantert til å gjøre lekeland utrygg ;)

Nå har da læreren foredrag med ett helt hvitt ark på powerpointen med laaaange setninger. Lærere burde virkelig få ett kurs i hvordan holde en interessant forelesning. Jeg foretrekker nesten å lese selv i forhold til det greien der! Men men, de har vel så mange timer, og så mange foredrag å forberede, at det ikke blir tid nok til å gjøre noe ut av dem..

So. back to Rome! Sitter å drømmer meg bort dit stadig vekk.. Tror det blir en tur jeg kommer til å huske lenge!

2 kommentarer:

Mvh. Linda Therese sa...

Åh! skulle ønske jeg skulle til Roma.. ! dekk kommer til å få det så utrolig bra!

Blir vel digg i Lisboa også tipper jeg.. gleder meg litt : )

Made by KKann sa...

..vettu det er jeg sikker på - du kommer til å få det såååå fint! Gled deg - Kos deg - Pass på deg selv - Glad i deg!

KlemAKmor