søndag 12. oktober 2008

Ferieferdig

Da har en superdeilig ferie kommet til den siste dagen! Har vært i nord, og fått sett det nye huset til mamma. Det har blitt utrolig fint der nå! Var så godt å se igjen alle, er ikke så ofte jeg får sett dem gitt. Var i Tromsø en tur på mandag, hvor jeg fikk ny jakke av mamma. :D Fornøyd! Ellers så var minibrodern veldig glad for å se igjen Ida'n sin, så jeg fikk masse kos og kyss fra den kanten.

På onsdag var det tilbake igjen til dalen, og så på jobb torsdag og fredag. Hihi, og på torsdag hadde vi ikke noe bensin, for da fikk vi shell - pumper. Snart blir det sånn shell/ 7eleven oppå der! artig med litt forandring..

Og så, i går, var jeg å kita med pappa i Moss! Jeg lå og bala i en time, det vart plutselig litt lite vind gitt. God trening da, og en laaaang svømmetur. Jeg blei også super imponert over pappa, som var oppe i ca 4 meters høye hopp! Hehe, han tar døtrene sine enda når det gjelder sånne utfordringer gitt..

Og i går kveld hadde jeg vors her, og det var utrolig hyggelig! De folka er så goe! :) Og så på Hamar en tur, og når vi kom inn igjen hit var det blitt så seint etter at vi hadde venta lenge på taxi, så da vart det rett i seng gitt..

Og i dag, er det back to reality... 4 kapitler å lese i historie til tirsdag, og med jobb i morgen får jeg vel bare begynne! :)

Ingen kommentarer: