fredag 24. oktober 2008

Jeg liker høsten

Når jeg gikk til skolen i dag, begynte det å regne skikkelig. Jeg er da veldig for regn, og synes det er utrolig koselig! Mens andre håper på sol en høstdag, kan jeg like gjerne håpe på regn. Men, i dag har det både vært regn og sol, og det hjelper på humøret med litt skikkelig vær!

Ellers kom jeg på skolen klokken 10 i dag, men da hadde vi visst ingen lærer og heller ingen vikar, og derfor er da timen nå 10 over 12 første timen i dag! Litt deilig, med en avslappende fredag! :)

Etterpå skal jeg bort til Karoline og prøve en kjole! Jeg har virkelig ikke noe å ha på meg på bursdagsfeiringen i morgen.. :( Så jeg håper virkelig den passer! Gleder meg så masse til den bursdagen, hele tredje klasse allmenn er invitert! :D

ellers har jeg egentlig masse bilder jeg skulle lagt ut, men jeg får ikke bluetoothen på pcen til å funke, så jeg får ikke lagt inn bildene..! Men men, vi får se etterhvert!

Ingen kommentarer: