onsdag 15. oktober 2008

Kastet ut for første gang

Jeg tror faktisk at i går kveld er første gang jeg har blitt kastet ut fra en plass.. Kjekt nok var det klokken halv 12 på kvelden, og det er veldig lite offentlig trafikk som går etter halv 12. Meen, vi fikk en morsom opplevelse ut av det da! Hehe, selv om Ray var ekstremt misfornøyd på hybelverten sin som omtrent holder han under konstant overvåking. Kjekt!




Filmen vi så på kino i går var utrolig morsom. Den hamret på med morsomme
kommentarer og god action. Tropic Thunder het den, og Ben Stiller hadde regisert og hadde hovedrollen. Tom Cruse hadde også en litt sær rolle, oppdaga ikke at det var han før langt utti filmen.



Så, i dag
er det frisørtime og ranskurs på Biri! hihi, det blir nok en morsom dag :) Også kommer mamma :D Vi skal da klippe oss sammen.. Ellers er hodepinen bedre i dag, så satser på at den er helt borte til coopers i morgen! Er veldig klar for å gjøre det bra der, for en gangs skyld. Miniprinsessa var fornøyd med gavene i går, spesielt de fra slampen min da! Hehe, han får til og med flere klemmer enn meg han! *sjalu*

Men, da får jeg begynne med litt norsk :)

Ingen kommentarer: