mandag 20. oktober 2008

Mövenpick og festsjåfør

Denne helga har jeg kost meg masse, og jobba masse! På lørdag var jeg på Hamar med Marius og Charlotte, og så møtte jeg mamma i dalen. De stressa rundt for å gjøre klart til 40års lag i på kvelden, og den kvelden ble vellykket, som jeg så på film dagen etter. Etter jobb på lørdag var jeg hundepasser, også stakk jeg og Gucci (bikkja) bort til Ane, hvor jentene var og så på film..

På natta var det visst vanvittig mange i dalen, så taxikøen var utrolig lang. Så da ringte mamma og lurte på om jeg kunne hente a, og det gjorde jeg selfølgelig! :) Hehe, mens de andre synes det var rart at de nå hadde så store unger som faktisk kunne hente dem på fest.

Søndagen brukte jeg på å sitte i sofaen hos Elin og snakke med mamma og spise is med Teodor, i tillegg til at vi så morsomme filmer fra kvelden før. Fikk trent magen godt da! Men, etter mengden is som gikk inn tror jeg ikke den treninga hjalp mye gitt! Også var det jobb.. Og nå er det tilbake til skole og hverdagen :) Men, nå har jeg funnet den perfekte trøste is, så da blir sikkert uka enda bedre! Også drar ikke mamma før på tirsdag, så i dag skal vi bruke dagen sammen :D Må på jobb en liten tur da.. Er nytt kassasystem i dag, som jeg nå har mast om i snart to uker! Men Karo var så snill atte hu tok vakta mi i dag, også tar jeg hennes i morgen! :D Takk, vennen! Såå, nå skal jeg prøve å våkne i høstmørket, helst med en kopp kaffe..

2 kommentarer:

Made by KKann sa...

Lekker sveis kjære du - stikk innom en tur snart! Smil!

KlemAKmor

Made by KKann sa...

Pssst..hils mamma! Smil!