torsdag 16. oktober 2008

Ranskurs uten ny sveis

Jeg fikk ikke klipt meg i går.. Enkelt og greit for at frisøren ikke gadd og stresse, og jeg hadde det travelt! Han hadde store planer for håret mitt, så jeg måtte komme igjen på fredag.. Men gjør ikke noe for meg, deilig å bruke fredagen hos frisør :D Med mamma, som kommer nedover da.. Og en tekopp :) mmmm! Jeg gleder meg til fredag!

Ellers så var ranskuset i går veldig bra. Vi lærte masse, og vi fikk sett hvordan vi kanskje vil reagere ved ett ran. Det kom nemlig en mann med finlandshette inn på slutten. Vi kasta oss ned på gulvet, og jeg begynte å le panisk.. Og så kjente jeg karo le like mye ved siden av meg, så det var sikkert en sånn panikkreaksjon fra begge. Noe av det morsomme ved denne øvelsen var at raneren hadde en grønn boks med pasta godt synlig i hånden, men den var det ingen som så.





Tidsforståelsen er også heeelt feil når man blir redd. Var ei dame der som mente raneren hadde vært inne ett minutt. Han var inne i hele 9 sekunder. Tia er vanvittig lang når du ligger på gulvet
mens noen skriker over hode ditt..

Så, i dag er det skole, coopers, lese til prøve og så jobb :) Må ta bussen i dag, scooteren er ikke så glad i kaldvær og bilen til bestefar har ett hjul som ikke er som det skal! Så da kan jeg sitte på en varm buss så lenge jeg, det er koselig det :)

2 kommentarer:

kitegirl sa...

jah... du har jo hatt en stabil uke:P sikkert moro å bli kastet ut en gang åxD.

Karoline sa...

Hahaha, panikkanfall er en fin ting ;) "Dere må ikke provosere raneren!" Da er det fint at vi som reaksjon får latterkikk :P