mandag 3. november 2008

Halloween og danskebåten

Nå har jeg igjen hatt en super helg!

Bilde: Trinh og meg i kantina.
Fredag var det klart for Halloween. Alle kledde seg ut på skolen, og det var mange flotte kostymer. Noen hadde jobbet mye med kostyme, mens andre klarte seg med litt mindre.. Etter en liten innspurt i antall deltakere og en kutting i antall vakter ble det fest på Brumundheimen. Her ble det masse dansing og mye musikk. En smule irriterende å bare få høre en halv sang før det ble byttet musikk, men dette kan vel fikses på :)

Dagen etter, nærmere bestemt klokken 9 på lørdag, dro Andreas, Ray, Flat og jeg til Oslo. Vi satt på med faren til Ray. Så tusla vi rundt i Oslo en hel dag, før vi ble med hele familien til Ray på båten til Fredrikshavn. Der ble det mye festing, og vanvittig mye god mat! Vi koste oss hele helga, og på søndag passa vi på fadderbarnet til Ray, ei lita jente på 10 mnd. Hu var så utrolig søt!

Det var godt å komme hjem i går kveld, men skulle gjerne ha litt mer helg før det var i gang med en hard skoledag! Men, har en god latter forlenger livet, så jeg satser på at helga har forlenget livet mitt med sånn to uker, hvertfall ;) Haha, også fikk jeg en veldig god latter i dag tidlig, når jeg skulle hente sekken min hos Ane! Søtnos altså.. Hu er utrolig grom når a er trøtt :)

2 kommentarer:

Karoline sa...

Og vi lever hvertfall lenger av filmen! :D HAHAHA! Høres ut som du har hatt en fin helg, søta ;)

Bondio sa...

Haha, jepp, jeg lever veldig av den! huffamei..