tirsdag 4. november 2008

Jogge på glattisen

Nå tror jeg nemlig snart det blir for glatt til å jogge på veien. Jeg prøvde meg til skolen i dag, som en nødvendighet. Sto litt lenge i dusjen gitt! Og når man står litt lenge i dusjen i tillegg til å slumre litt for lenge, da er det ikke greit med glatte veier. Det var gudsjelov en tynn stripe på kanten uten is, som jeg klarte å spurte nedover på. Haha, så sikkert morsomt ut med både sekk, pose og mp3 spiller i hånden.

Den mp3 spilleren, den har vært gjennom mye. Men nå har da desverre skullcandy øreproppene takket for seg, sånn nesten hvertfall. Om jeg holder den nederste delen heeeelt stille i en spesiell retning, da funker den ene proppen. Jeg tror nok jeg skal prøve å få benytta meg av den 3års garantien gitt!

Jeg gleder meg til isen blir borte og erstattet med snø. Sånn at det ser sånn her ut:

Da tror jeg til og med jeg kansje skal prøve meg på bortoverski. Men jeg gleder meg nok mest til snowboard gitt! Det blir digg! Trysil uka med familien er den aller beste uka i hele året :)

Men nå skal jeg kose meg med pæra mi og Norgeshistorie med vekt på grunnloven.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg gleder meg til det blir seende slik ut :)

Mvh. Linda Therese sa...

akkurat sånn er skullsa mine også :S hjelp !

Anonym sa...

Kan se for meg deg løpe nedover veien slik.. Utrolig søtt og komisk^^