fredag 7. november 2008

Snart helg :D

Nå har jeg endelig snart helg. Det har vært en travel uke, men i helga har jeg fri! Det blir digg det. Da har jeg store planer om å lese valgfag, og skrive notatet. Hehe, tre heldagsprøver på ei uke, så greit å være godt forberedt!

I dag skal jeg og Andreas trene, og så slappe av litt hjemme :) Hadde styrketest på skolen i går, og det eneste jeg ikke klarte var pullups.. Veldig kjedelig å la en øvelse ødelegge hele karakteren! Så, I'll go pumping ;)

På søndag skal bestefar feire bursdag.. Eller, han har egentlig ikke bursdag før mandag. Min kjære bestefar blir 70 år, noe han synes er helt grusomt. Hadde det vært opp til han ville han skippet hele bursdag, og forblitt 69 resten av livet. Men han skal være flink å bake kake, og gleder seg til å få hele familien på besøk. Men det at han blir 70, vil han helst ikke høre snakk om..

Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer: