onsdag 14. januar 2009

Ikke helt 9

Okey da, det er ganske stor forskjell på ni og 11. Men nå er jeg ferdig med gymprogrammet, noe som tok fryktelig mye mer tid enn jeg hadde tenkt. Dagsplan er også i orden! Spent på om jeg kommer meg ut av senga på fredag, tror kanskje jeg har satt meg litt for høye mål i forhold til både vekter og repitisjoner. Men, innsatsviljen er på plass, så jeg skal prøve hvertfall!

Ellers i dag fant jeg ut at jeg klarer 40 kg i benkpress når jeg og Andreas var å trente. Litt mindre trygt var det kanskje at jeg prøvde å sikre når han skulle ta 75 kg i samme øvelse. Lille meg klarer faktisk ikke løfte 75 kg med bare armene. Det hadde sikkert sett veldig morsomt ut om jeg hadde klart det da! Ryddet hjemme har jeg også gjort, når man løper ut og inn slik som jeg gjør blir det fort rotete gitt. Men det er heldigvis ikke så mye at det tar veldig lang tid å rydde opp igjen da.

Men, NÅ skal jeg legge meg, bare 2 timer forsinket. Men med god samvittighet da, det er det viktigste!

natti natt!

Ingen kommentarer: