torsdag 8. januar 2009

Neglenes helvete

Jeg tror neglene mine lever i et neglehelvete. Etter jobb med å steke pølser, vaske do, tørre hansker, ørten tusen håndvask + sprit har de ikke det så veldig bra. Verken neglebånd eller negler. Ikke ser de spesielt delikate ut heller! Så nå tenkte jeg at jeg måtte ta meg sammen og få skikk på dem. Jeg har også hørt en gang at en av de få tingene menn ser på når det gjelder kvinner er om de har fine negler. Vet ikke helt om det stemmer med min kær men?


Her er da neglene før de fikk sin sårt tengte pleie.. huff a mei, nesten for flaut til å legge ut!


Dette kjekke lille neglesettet med fil, neglebåndsskyver(?), neglebåndskrem og håndkrem fikk jeg fra Ingvild til jul, noe jeg tidligere skrev at jeg trodde var en kaffekopp! Jeg tulla.. Men, veldig smart gave og absolutt noe jeg trenger (fra H&M, for de som lurer). Den andre håndkremen er nydelig å smøre på om kvelden. Grunnen til at jeg bruker den på kvelden er at den trekker inn sent, men hendene blir fløyelsmyke etterpå. Den er av merket Aco, og heter Rich Care hand cream. Fikk den av Stine til jul, tusen takk :) Jeg elsker kremer!
Sånn, da var negler og neglebånd stelt og pyntet, tror de gikk litt sånn fra helvete til himmelen ganske fort. Det kjennes sånn ut hvertfall. Hehe, sikkert et supertinteresant innlegg. Negler, wehei!

Ellers har smileprosjektet i dag gått virkelig bra! Det er så deilig å få hyggelige smil tilbake, det gjør dagen mye bedre! Tror jeg skal fortsette med det jeg, altså å møte alle med et smil. Bortsett fra skumle menn på kvelden, selv om de helt sikkert fortjener et smil de å.

Men, nå skal jeg glåme litt til på tvboksen før jeg legger meg. Var veldig smart å drikke en halvliter med kaffe når jeg stengte på jobb. Virkelig, virkelig smart! Men jeg begynner ikke før klokka 10 i mårra, så denna jenta kan sove lenge i morgen! Loveliy.

Så, et nattasmil til alle mine kjære søtinger :) Dere er best, håper dere alle sover godt og drømmer søtt!

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg ser ikke så mye på det gitt :P bare vær som du er du :)