torsdag 8. januar 2009

Planlegging

I dag skal jeg planlegge middag for i morgen. Da får jeg besøk av de to bertelurene Ingvild og Mailen, som kommer hit for å nyte en middag bestående av kylling, salat og pasta.

Ingredienser:Kyllingfileet fra First Price. Studentlommeboka mi liker den best ;)


Litt flytende melange i panna

Og krydre med litt rosmarin og en del grillkrydder. Pass på så du ikke steker kylling på for hard varme, for da blir den rå utenpå og svidd inni. Eller, eh, omvent kanskje! Høhø, det har vi ikke prøvd før.

I tillegg skal vi ha slik pasta (som jeg ikke husker hva heter, men du finner bilde av den under søkeord "flat pasta" på google.):
Pastaen bør kokes som henvist på pakken, i og med at dette er forskjellig fra type til type. De billigste merkene er helt greie de, altså!

Og så klart en deilig salat med isbergsalat, avokado, tomat, agurk, asparges, bønnespirer(hvertfall jeg og Ingvild, Mailen er en smule kresen,) cashewnøtter og mais.

Nam, jeg kjenner jeg gleder meg, god mat i godt selvskap! Men nå skal jeg sove en bikk før jobb, jeg er søvnig etter skolen. Gymteori tar virkelig knekken på alt overskudd. Ha en fin 08.01.09 (bare 15 dager igjen til bursdag! )

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nam nam!!! :D Je glær meg!

Karoline sa...

Naaaam. Jeg har ønsket meg kyllingfilet til middag i over en uke nå, men får det ikke. Jeg er sjaluuuu

Anonym sa...

Nam nam, ladd :D Kaller du meg kresen?? Jeg spiser da salaten, agurken og nøttene!! Hihi, okei da, kanskje jeg er litt kresen?? (A)

Bondio sa...

Synd du jobber i morgen da Karoline, hvis ikke skulle du fått du å!

Hihi, og ja Mailen, du er litt kresen, men det går helt fint det! Jeg gleder meg masse jeg, det blir en kos og velfortjent fredag!