torsdag 22. januar 2009

Våken nå

Etter en time med politikk og menneskerettigheter, og en grundig innføring i utenrikspolitiske mål m.m., har kroppen endelig begynt å våkne. I går fikk vi fikset masse rart, ikke bare bursdags- relatert. Kameraet til bestefar var en av tingene på dags- planen. Det ville ikke lese minnekortet sitt, og verken jeg eller mannen i service disken skjønte hva som var feil. Etter fire forskjellige byttinger av både kamera og minnekort spurte damen i kassa om å få se på det. Ikke rart kameraet ikke ville lese minnekortet, vi hadde ikke satt inn det som faktisk var minnebrikken. Den store greia vi skulle sette inn var visst bare adapter. Hehe, ikke greit å ikke være helt teknisk innstilt. Men det var ikke bare meg da hvertfall, han i servicedesken kunne det ikke han heller *skylde på*

Ellers har jeg lært en veldig viktig ting av pappa. Det er lurt å kjøpe gave til seg selv! Han pleier da ikke å kjøpe bursdagsgave til seg selv, men julegave. Jeg derimot, kjøpte bursdagsgave til meg selv! Jeg vant jo som sagt ikke kaffekopp- konkurransen. Så jeg gikk inn på spaceworld i går, og fant en supersøt Ipod nano 8 GB, i fargen lilla. Og etter beskjed fra både Andreas og Mailen om at jeg absolutt fortjente å kjøpe noe til meg selv, ble den LilleLilla min! Jeg fikk borteboerstipend i går, så litt glede kan jeg vel få ut av de pengene også. (Men det stopper med Ipoden altså, alt det andre skal spares! )

Her er hvertfall bilde av den:
Den slår hvertfall den lille mp3 spilleren jeg hadde før ganske hardt, for den hadde en rotete meny hvor det var umulig å finne sanger! Jeg er så fornøyd med bursdagsgaven til meg selv :D

Men, nå er det friminutt, så nå tror jeg kroppen lengter litt etter mat..

3 kommentarer:

Karoline sa...

Gratulerer :D Det fortjente du!

Anonym sa...

Enig med Karoline! Du fortjener å skjemmpe bort deg selv litt.

Bondio sa...

ååh :D Jeg er veldig fornøyd hvertfall!