torsdag 25. september 2008

Bada i Mjøsa!

Det var utrolig koselig på koigen i går, og Guro og jeg bada for ei som skulle ta bilder. Det var overraskende nok ikke så veldig kaldt, og vi bada 4 ganger. Og så tryna jeg sånn skikkelig for første gang på skateboard, da følte jeg meg elegant når jeg lå der langflat! Lillegutten er så vanvittig flink, jeg føler meg som en elefant i forhold!

Og så var jeg med Ingvild på kamerashopping. Åpenbaringen kom allerede på første butikken vi var på! Hun forelsket seg i et canon EOS 1000D. Vi kjørte til Elkjøp og Lefdal, men ingen hadde noe spesielt, så hun endte opp med 1000D gitt :) Gratulerer!

Så, i dag er det skole og jobb! Jeg lever på gårsdagen så lenge ;)

2 kommentarer:

Innlandskongen sa...

Hørtes kaldt ut, men dere tåler vel sikkert det. Ligger jo til slekta å bade når det er kjølig har jeg forstått...

Kathrine sa...

BRRRRRRRR....kaldt:P