mandag 29. september 2008

Skole igjen

Jobba masse i helga, men har ikke vært noe stress så! Fredag var skikkelig artig med back to school party, om du ser bort fra de som absolutt skulle sloss så.. Åh, liker ikke sånne folk! Ellers så har jeg slappa av etter jobb, og i går kveld kom mamma :D Om bare 5 dager får jeg sett hele familien i Nord å! Savner dem masse, så det blir kos.. 

Så i dag er det jobb igjen, men det er alltid stille på mandag, så går nok bra det! Ellers så er dagens store irritasjonsmoment at jeg ikke har pcen min, for den måtte de visst bytte hele innholdet i.. Bytta hovedkort på fredag, men det var ikke nok. Så i dag tidlig når jeg skulle skru den på jobba vifta hardt, men det var da alt som jobba å. Så nå har jeg hatt problem med den pcen i snart 4 uker, veldig enkelt å få med seg alle notater og sånn da! Jeg liker ikke den pcen :( *klage klage* 

Ingen kommentarer: