onsdag 3. september 2008

Ojojoj!

Ja, nå har jeg da vært flink og vaska, rydda, vaska klær osv.. Også skulle jeg sette meg ned og gjøre lekser, når jeg fant ut at det var skikkelig kaldt. Så jeg gjorde det sjakktrekk å fyre opp i ovnen! Det skulle jeg ALDRI ha gjort.. Det ble så røykfylt her at jeg ikke så, begynte å hoste osv, og jeg åpna alle vinduene og så blei det iiiiskaldt igjen.. :( og nå hoster jeg selv om det ikke så mye røyk, og snørra renner. Jess, æ glær mæ! Var litt artig å sitte med rennende øyne og lese om visjon, forretningsidè og overordnede mål og strategier. Så litt ironien i den! Så nå sitter jeg her med flat og venter egentlig bare på at vi skal dra på Hamar, for den røyklukta her, den orker jeg ikke sove i!

Og hva flat gjorde her? Han kom egentlig bare for å si hei og massere meg. Sånn går det når man kjeder seg :) ( Tusen takk forresten, med hilsen fra skuldra mine)

2 kommentarer:

Marthe Mari sa...

Hei på deg :) Så fin bloggen din ble med det nye bilde :D kjempe kult!

ps: må skjekke om den lufte greia er åpna i ovnen din :p hvis ikke blir det røykfullt ;) hehe

Made by KKann sa...

Uff da..

..spjelet frøken, spjelet..

Hopp og sprett og tjo og hei - vi blogges!

Smil AKmor