fredag 5. september 2008

Stress torsdag, digg fredag!

Ja, i går, det var en artig dag det! Låste med så og si ute (andreas hadde tatt med bagen min, hvor da nøkla mine lå.) Fikk da heller ikke kjørt scooteren fra bestefar 5 min før skolen begynte, så jeg satt på med flat på sykkel.. Så kom jeg på skolen, og sekken lå ikke der jeg trodde, så måtte hente den, og så lå heller ikke lommeboka med timeplan i sekken der jeg trodde, så måtte finne den.. Og når jeg da endelig, etter pesing hit og dit, kommer meg opp i klasserommet, får jeg anmerkning for forseint komming.. :( Og når jeg da skrur på pcen, kræsjer den helt av virus.. Jess, for en morgen!! Og andreas som bare prøvde å være snill, det funka ikke helt! Er ganske langt fra hans klasserom til mitt, så var godt svett gitt!

Såå, da har jeg ikke hatt pc før nå, og nå er det xp på den, så nå lever den ett mye bedre liv!
Og i dag er det HORE OG HALLIK FEST! :D All russen flyger rundt på skolen med hore og hallik klær, til forfærda blikk fra lærere. Detta blir morsomt! Fest på Næs i kveld, hvor vi endelig har kommet i pluss på økonomien.. Deilig, så slipper jeg å bekymre meg for det!

Kommer bilder senere, haha, MYE morsomt!

1 kommentar:

Eli Kristin Magnussen sa...

Takker for koselig hilsen i bloggen min! Alltid kjekt å høre fra besøkende fra fjern & nær. Ser ut til at du har travle, men festlige tider foran deg. Jeg var blåruss selv "i hine hårde dager". Stå på, vær med på moroa og ha det kjekt. Dette året kommer du til å leve lenge på ;)

God helg Kadi! 0(^_~)0