fredag 17. oktober 2008

God, varm seng... Og et esel.

En laaaaang dag er endelig ferdig!

Vært en morsom, men slitsom dag. Sett bort i fra Coopers da, som var knallhardt. Skuffa på meg selv blei jeg å.. Klarte bare å løpe 2150 meter på 12 min. Skal løpe opp igjen om to uker, det her er ikke bra nok !! Og så dro jeg rett på jobb, hvor jeg først satt å leste til markedsføringsprøve i nesten 2 timer, og så begynte jeg på jobb.. Haha, og jobbvakta begynte så elegant med ei gammal kjærring som kom inn etter å ha lånt doen ( og ikke kjøpt noen varer inne) :
" Det var ikke dopapir på doen, og det er VIRKELIG ikke bra!"
Aff.. Jeg smiler og sier jeg skal fylle på, også snøfter a og går.. Unnskyld da, jeg hadde jo akkurat begynt :( Meen, det visste jo ikke hun..


Også fikk jeg vite i dag at min aller yndlingste kaffekoppsjåfør fra Tollpost skal begynne å kjøre dagsruter! Det betyr at jeg ikke kommer til å få min daglige dose med muntre kommentarer.. Jeg liker muntre kommentarer! Men han lovte å komme innom litt uansett da, sånn etter jobb for å fylle opp koppen. Jeg skal ha kaffen klar, jeg :)

Også måtte jeg ta bussen hjem, som var forsinket. Og når jeg skulle få tilbake masse småmynt, spratt dem utover hele trappa i bussen, og jeg, med alle pakkenellikene mine, måtte begynne å stavre meg rundt for å plukke dem opp mens sjåføren så oppgitt på meg og spurte tre ganger om jeg var helt sikker på at jeg hadde fått med meg alt. Jeg hadde det altså, jeg telte over i sta ;)

Og nå ligger jeg endelig i en gooood, varm seng, og har planer om å sove! Nå har jeg fått ut av meg litt klaging, så da sover jeg sikkert mye bedre! Kommer til å drømme om markedsføringsundersøkelser i natt, men, om jeg kommer på noen morsomme spørsmål er vel ikke det det værste man kan bruke nattesøvnen til!

Også lå det også en supermorsom ting på gulvet her, og ventet på meg til jeg kom hjem! Andreas hadde kjøpt ett vanvittig gromt esel til meg, som lager esellyd når du klemmer rundt den. Hihi :D Det er akkurat sånne artige ting som gjør dagene mye bedre! Tusen takk, vennen!


Sov godt, alle sammen :)

Ingen kommentarer: