fredag 17. oktober 2008

Klippeklipp!

I dag skal jeg endelig få klipt meg! Føler de slitte tuppene sårt trenger det nå.. Også kommer mamma nedover nå da, så hu fikk time rett etter meg. Hva jeg skal utpå kvelden er litt usikkert, avhengig av hva mamma bestemmer seg for! Mulig Marius, bror til Andreas, kommer en tur, da skulle vi visst finne på noe hele gjengen, men om mamma vil være hjemme sammen med meg gjør jeg nok heller det gitt! :)

Hadde prøve i sta å.. Veldig usikker på åssen det gikk, tror ikke jeg husket alt jeg skulle huske, men er litt vanskelig på sånne helt åpne oppgaver! Jeg fikk skrevet mye hvertfall :)

2 kommentarer:

Karoline sa...

Jeg gleder meg skikkelig til å se resultatet :D Håper det blir bob! Husk å sjekke hvor mye biosilken koser ;) Og send mld. Og kos deg MASSE :D

Bondio sa...

Jeg får ikke sendt melding, men sier det på jobb i morgen! :) Men jeg skal huske det..

Skal kose meg mætti :D:D Blir digg fredag det!