mandag 24. november 2008

3 ferdig + 25 timer jobb

I forrige uke var det labert her på bloggen gitt.. Veldig enkel grunn til det! Hadde tre tentamner forrige uke, politikk og menneskerettigheter, sosialkunnskap og markedsføring. Det jeg trodde skulle være den værste gikk faktisk veldig bra, etter lange og mange timer med lesing og hektisk notatskrivning! Jeg er utrolig spent på å få tilbake alt..

På fredag var det fest hos Ane, hu blei 18 år :D Gratulerer! Noen bilder kan sees her: karoline. Vi koste oss masse på Illseng, der festen ble holdt. Taxien var 1 1/2 time forsinket, så oppladning til jobb på lørdag ble to timer søvn! Halv 8 var jeg på jobb på Rudshøgda, og så 3 var jeg hjemme igjen, dusj, skift, og så skulle jeg og Andreas til Hamar for å være servitører og bartendere! :) Noe som var helt utmerket, og vi hadde det utrolig moro! Sto å sang og dansa i baren, mens vi serverte alle med vin, øl osv! Maten så helt himmelsk ut, og alt blei spist opp.. Så vi levde på chilinøtter, noe som faktisk er veldig mettende! Forresten, takk til Ak for lån av pc, tror vi hadde brukt litt lenger til å finne stedet om vi ikke hadde hatt noe kart! Men vi traff rett på så :)

Og søndag var det jobb igjen, også er jobb i dag! Og sååå.. Har jeg fri helt til neste mandag :D Jeg gleder meg! 3års dag med Andreas skal feires på tirsdag (den er egentlig på onsdag, men han skal jobbe, så daa.)

Ha en fortsatt fin mandag!

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Ha en strålende dag og feiring i dag..3 år!! Det er laaang tid!

Klem klem klem AKmor!