tirsdag 9. desember 2008

To uker er litt drøyt..

Ja, nå er det da to uker siden jeg har blogget. Og på de to ukene har det egentlig ikke skjedd så utrolig mye. Eller, litt er det jo!

Forrige uke:
Jeg jobba stort sett hele uken i forrige uke, var en del som skjedde der. Sjefen er borte, så da blir det litt mer ansvar for oss ansatte! Jeg jobber gudsjelov bare hovedvakt på mandag den uka her! På lørdag var jeg i Oslo med Mailen, Silje, Maria og Kathrine, noe som var utrolig kos! Fant drømme- julekjolen!Gleder meg utrolig til stor familiejul hos onkel.For første gang på 13 år er hele familien samlet. På lørdag kveld var jeg og Kathrine "billetører" på hydranten hvor Get Some hadde releaseparty. Grunnen til dette er at nå skal Get some lage russelåt til oss :D Det blir bra! Og på søndag var det jobb igjen..

Uka før der: Ehm, jeg pynta masse til jul og kjøpte julegaver! Ellers husker jeg ikke egentlig hva jeg gjorde, langtidsminne vil ikke fungere i dag!

Skal bli litt flinkere til å oppdatere nå, jeg lover ;)

4 kommentarer:

Made by KKann sa...

Jepp - det er bra..vi må jo følge med på hva som skjer med lille frøkna!
Flotte julefarger..hihi..men grønt på rødt har nok mine gamle øyne problemer med å lese..hihi - tipper Kongen også vil ha problemer med det!! Smil!

Ha en knall dag kjære du!
Her er det sååååå travelt! Blææ..

KlemAKmor

Bondio sa...

Hehe, ja, det skulle ikke bli så mye grønt litt! Jeg får endre litt igjen, sliter med å lese det selv jeg!

Ha en fin dag du også :)
hehe, skjønte det var stress på jobben! Legger ut litt bilder etterpå om dagen min :)

klemIda

Anonym sa...

Osloturen var kjempedigg!
Og kjempefin layout:))

Bondio sa...

Takk takk :) hehe, satser på julefarger i nå gitt!