tirsdag 9. desember 2008

Min kveld i bilder

Her er min kveld i bilder :) Det har vært en utrolig rolig og deilig kveld, så har ikke skjedd så mye! Men her er den hvertfall :

Dinga til 43 på wow..


Samtidig mens jeg spilte wow gnofsa jeg i meg masse julemarsipan med digg sjokolade! Jeg har blitt utrolig hekta.. Det er jo så deilig jo! Kommer til å merke julekiloene godt i år er jeg redd for.


Så, etter ca en time med gaming vart jeg utrolig trøtt. Så da sovnet jeg, og ba Andreas vekke meg ca. 7. Han sier alltid rise and shine, sleepyhead. Og mitt svar i søvne var da: Me not rise and shine, jeg sove godt! Så da vart det til 8 gitt.. Sikkert derfor jeg er våken enda, og ikke er spesielt trøtt.Så, da etter at jeg våknet måtte jeg gjøre norsken. Det gikk fint det :) Et utrolig spesielt stykke, spør du meg. Men jeg fikk da gjort det!

Mammaen til Ray er en engel, og har strikket denne søte russegenseren til meg! Jeg skal være blåruss, derfor er den da selvfølgelig blå. Jeg brukte den på skolen i dag, og fikk masse skryt av den :) Mistenker at jeg kommer til å bruke den varme genseren mye i vinter. Tusen takk:D


Jeg fikk også klipt pannluggen min igjen i dag, så nå ser jeg igjen! Det var godt.


Hatt en kos dag med Andreas, sitte ved siden av hverandre og game er godt en gang i blandt det å :) Takk for en fin dag, vennen! (Andreas har også klipt seg i dag, forresten)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe. Jepp, jeg er veldig glad i mamma akkurat nå! :)

Fin blogg!

Anonym sa...

Tusen takk! :)
Hehe, helt enig - jeg har 5 hytter hittil tror jeg :p

Anonym sa...

Ja det kan jo høres litt drastisk ut, men alt e jo i bunn og grunn verdt det sånn egentlig, klaging har jo alltid vært det som har vært artigst å skrive om :p Har uansett et litt mer positivt innlegg om bebis lenger ned ;) Hehe.. Takk for det iallefal:D

Sigrid sa...

Hei Ida! Nå har jeg lagt link til deg på min blogg, slik at jeg kan følge med når du har skrevet noe nytt! Spennende : D

Anonym sa...

Nååh, tusen takk for det ;)

Må jo si kjæresten din (?) er heldig om han har funnet seg ei som er like glad i wow som han, har hørt om mange forhold som har gått dukken bare på grunn av det altså, at jenta har vært oppgitt på grunn av gutten spilla for mye wow :p

Sigrid sa...

Her går det bare bra veit du : D Er dødsklar for juleferie nå, teller dager og timer og minutter og sekunder ;p

Det håper jeg også, og takk for det! :)

Anonym sa...

SV: haha det kunne vært lurt ;p
Yes, tror Grey's har pause nå :p håndballen og jakten på kjærligheten gikk fr full rulle i flottt grey's sendetid igår hvertfall

Anonym sa...

SV: men håndball EM er like mue underholdning det da:D hvertfall synes jeg det.

Ntha, så koselig :)
Ha en flott dag du ogåå :D

Karoline sa...

Fine bilder :P Fint at du endelig har oppdatert ;) Hihi!