onsdag 10. desember 2008

Masse fri og rare timer

I dag var jeg på skolen til vanlig tid. Men, den lille vrien i dag er at jeg er ferdig klokka 10! Og så, tada, må jeg på skolen igjen til 5 på 2 for ei halv time med økt. Jeg blir imponert jeg. Veldig fristende å komme på skolen igjen etter 3 1/2 time. Men, det får gå!

Så da satser jeg på å få unna ryddinga og vaskina på dagen i dag, sånn at jeg kan bruke hele ettermiddagen til å lese til prøve! iih. Og liten treningstur da. Har markedsføringsprøve i noen ting som kun er blitt vagt gjennomgått på skolen, så greit å lese godt tror jeg. Også skal jeg tenne masse stearinlys og kose meg med en digg tv- kveld! Jeg sier bare:



Noen som vil være med meg? Det er bare å stikke innom!

1 kommentar:

Anonym sa...

SV: haha tviler ikke :p min kjære mor var helt gaal, hahah de spilte helt på trynet i 1.omgang, men spilte så bra de aldri har gjort før i 2.omgang såå