onsdag 10. desember 2008

Nesten- voldtatt av en bokser

Jeg fant jo ut at det var ikke noe vits å være hjemme, nemlig fordi de hadde klart å plassere ett russemøte den ene dagen hvor jeg har fri nesten hele dagen. Så da har jeg gjort religion, og ellers drukker masse kakao med krem og marmallows i klasserommet til Andreas!

Så, etter langfri tenkte jeg skulle sove meg en liten bikk. De har en god madratt i klasserommet, så jeg rigga meg til meg den og varme jakker. Klokka halv 2 fikk Andreas i oppdrag å vekke meg. Men, han fant en litt morsommere vri på den. Han sendte Jenny, bokser- valpen til læreren på meg, og det er den blauteste oppvåkninga jeg har hatt noen gang. Hu var helt vill og bet meg i øret og sleika meg i håret. Hehe, også vart a vill når a fant hårstrikken min. Den SKULLE hu ha. Hu spiste sånn halve strikken, stoppa opp og så dumt på meg med hårstrikken stikkende ut av munnen. Jaja, billig moro for meg! Bilder kommer senere..

Så nå sitter jeg her og venter på at POM skal begynne, slik at jeg kan bli ferdig med en utrolig u- produktiv skoledag. Jeg burde virkelig utnytte tia bedre, men det er så utrolig godt å kunne slappe av litt. Sånn nå frem mot jul og sånn. Kan vi skylde på hvertfall!

1 kommentar:

@ne sa...

åå, søt bikkjekvælp :D
legg ut bilder!!