torsdag 11. desember 2008

Torsdag er bare midt i mellom

I dag er det torsdag. Og det er en sånn midt mellom dag som kommer fort, og går fort igjen. Det som er opptur med torsdag er gym, hvor vi nå danser "eldre- swing" som dom kaller det. Det blir alltid mye fnising over litt tråkking på tær og rare takter. Jeg f.eks, jeg må tråkke takta når jeg svinger rundt, hvis ikke kommer jeg helt ut av det. Regner med det ser veldig morsomt ut.

Jeg får ikke lagt inn bilder jeg. Har ikke programvare så jeg får lagt inn bilder fra mobilen til Andreas, desverre. Så da får jeg bare legge ut når jeg får det til!

Haha, i går fikk jeg vite hvor utrolig lite inn i hudprodukter folldøler er. Flat og Andreas lå over hos meg i natt, og på kvelden skulle jeg gjøre meg litt klar til festen på fredag, så jeg smurte meg inn med selvbruningskrem. Flat lurte veldig på det der, og hvorfor det het selvbruningskrem. ":O Kan man bli brun av krem???" var spørsmålet jeg fikk da. Videre skjønte han ikke hvordan det her fungerte, og hvorfor ikke alle da smurte seg inn med krem i stede for å ligge i solarium. Det var en utrolig morsom samtale, som om det plutselig gikk opp for han hvor mye rart som finnes.

Såå! Noe jeg har lurt litt på. Er den kjolen her for fin for nisse- russefest på fredag? Andreas er helt overbevist om at den er for pynta å ha på en russefest.

Den ser omtrent lik ut foran, bare med rundere utringning. Og mye mer rød en den ser ut som der. (Bildet er tatt med mobilkamera.) Så, ka du tru?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Veeldig fin :) Ikke noe i veien for at du kan bruke den på russefesten :D Supahsexy!

Karoline sa...

Jeg syns du kan bruke den :D You look great!

Anonym sa...

fin den var!

Anonym sa...

Du kan absolutt ha den! Den er nydelig!:)