onsdag 12. november 2008

Jeg utfordrer deg

Jeg ble utfordret av Ingvild til å skrive 7 ting om meg som ingen andre vet.. Hehe, eller som jeg tror ingen andre vet da!

1. Jeg hater å henge opp klær. ( elsker tørketrommel)
2. Når jeg var 7 gledet jeg meg til å flytte for meg selv, fordi da kunne jeg spise en hel boks med nugattipålegg til frokost, og i tillegg drikke masse cola.
3. Jeg er redd for å kjøre på vinterføre
4. Jeg får dårlig samvittighet når jeg spiser sjokolade (men ikke annet godteri)
5. Jeg liker Two and a half men bedre enn Gilmore Girls
6. Jeg har en drøm om å bli radiovert
7. Jeg liker ikke å trene utholdenhet

Jeg utfordrer Martine, Karoline og Marthe Mari.

2 kommentarer:

Made by KKann sa...

Hehe - så du tørr ikke utfordre AKmor??..Hihi.. neeei ikke gjør det - litt hemmeligheter skal en ha..hahah..

Ha en super onsdag - kjære du!

Klem fra AKmor

Anonym sa...

Neimen! Drømmer du om radio? Det visste jeg ikke:)