søndag 9. november 2008

Kjære pappa

Gratulerer med farsdagen :)
Det er en dag man skal hedre sin pappa, og jeg har lyst til å si litt om min..

Pappaen min er en utrolig snill person, som aldri blir sint. Når han er nødt til å kjefte på de minste ungene, prøver han å late som han er sint, selv om det fungerer veldig dårlig.
Han er en bestemt mann, som står for sine meninger. Pappa er alltid til hjelp og støtte når det er noe jeg lurer på, og jeg får alltid ett godt råd når jeg trenger det :)

Pappa er også en jeg virkelig liker å gjøre ting sammen med. Jeg må si at Maiden konserten toppet alt. Ellers er kiting en ting vi kan ha sammen, og en plass hvor begge kan utfordre seg selv og ha det gøy. Han har alltid vært en som har dratt oss søskene ut på ting, og vi har fått prøvd mange forskjellige aktiviteter som andre kanskje ikke har tenkt på en gang. Pappa er morsom, og ung til sinns.

Så, gratulerer med dagen pappa :) glad i deg!

3 kommentarer:

Made by KKann sa...

Fine ord fra ei flott datter!

Klem fra AKmor

Innlandskongen sa...

Det var flotte ord! Tusen takk!

Made by KKann sa...

Hei igjen! Takk for en fin kveld sammen med deg og resten av gjengen!
Takk også for hjelpen med å tømme stua! Smil!

KlemAKmor