mandag 15. desember 2008

God helg ! :)

På fredag var det som sagt nissefest! :D Bilder er det silje som har tatt:

Dagen etter var det siste del av juleshopping med Andreas, broren hans og dama på maxi, før vi skulle kjøre på garden og gjøre oss klar til 70/75 års lag. Andreas brukte ei støn på å kjøpe gave til meg. Så vi har aldri skifta og ordna oss så fort, på 20 min var alle fire klare. Så var det opp på sjusjøen for å overraske bursdags"barna." Det ble også en velykket kveld med masse god mat (nam, kreps) Søndag brukte jeg på norsklesing pluss pakking. Denne uka her blir det litt prøvestress og masse julekos! Jeg gleder meg :D

Min kjære snille bestefar ville absolutt lage pinnekjøtt- middag til meg, Andreas, Flat og Ray, så på torsdag blir det goood mat! Jeg gleder meg så utrolig mye! Min bestefar er best og snillest < 3

1 kommentar:

Kathrine sa...

Snillll bestefaren din er Ida:)