torsdag 18. desember 2008

Jul, jul, jul!

Det nærmer seg stadig. Pakker skal pakkes og deles ut, og jeg får like mange inn. Har fått noen gaver som jeg virkelig lurer på hva er, og noen som ikke er så vanskelig å finne ut av. Av Ingvild har jeg fått presskannekaffe, ett krus og ett eller anna mjukt. Hu hadde prøvd intenst å pakke det inn så jeg ikke skulle kjenne lukta, men sånn nypresset kaffe lukter ganske sterkt! Så i hele går var jeg ekstremt kaffetørst, med gaven på pulten.

I går hadde også Ray lagd god julemiddag til oss, noe som var superkoselig! I og med at alle skal bort i jula er det koselig å få en liten avslutning. Også var jeg på juleballetten til minisøsteren min på torsdag. Jeg blir så imponert, hu er virkelig blitt flink! Full kontroll og med et smil om munnen :)

I dag skal jeg og gutta få en fantastisk pinnekjøtt middag av bestefar, som jeg har skrevet tidligere! Det gleder alle seg til, og gutta vart rørt når dem ble bedt av bestefar på middag.. Er ikke mange bestefedre som er sånn :)

Også skal jeg pakke inn de siste julegavene, og kose med meg det! Og vaske masse klær, må begynne å pakke til nord- Norge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Ida, du får ikke noe krus :P Da hadde gava kanskje vært litt tyngre? Så du må nok klemme litt til.

Made by KKann sa...

GODT NYTT ÅR!

KlemAKmor

Bondio sa...

Neida, Neida, det var ett skikkelig deilig manekyrsett i stede, noe jeg har 10 ganger mer bruk for.. I og med at jeg har alt for mange kaffekopper!

Tusen takk vennen! Tro meg, det er godt brukt alt!