søndag 4. januar 2009

Jeg er en fryktelig dårlig blogger..

.. I hvertfall i ferier!

Det har vært en helt nydelig ferie. Jeg mener, den har hatt alt! Kos, familie, Andreas, nyttårsaften med venner, nordnorge tur, masse julegaver som jeg ønsket meg.. Osv, osv, osv!! Jeg har virkelig kost meg og fått ladet noen batterier som jeg kjente hadde vært utladet alt for lenger når jeg først begynte å slappe av. Så nå, nå er det i gang med ett nytt år og masse å gjøre! Men nå har jeg masse energi, og jeg er veldig klar for alt 2009 har å by meg. Jeg gleder meg virkelig. Tror det blir ett år jeg aldri kommer til å glemme. 01.01.09. var jeg i full gang med å se etter leilighet i Oslo. Før jeg skulle på jobb da, så klart.

I dag har jeg også vært på jobb. Og tusen takk for lån av bilen AK, den har vært til virkelig stor nytte! Det har vært varetelling i dag nemlig.. Ellers har jeg kost meg med å lage kjede:
Også har jeg prøvd en ny rødvin jeg fikk til jul, som var virkelig god! Om du vil vite mer om Tommasi Viticoltori kan du lese her.
Og grunnen til bildene, det er et webcamera jeg fikk av Andreas til jul :D Noe jeg har ønsket meg en god stund, ettersom det gamle gikk i vasken. Elns. I hvertfall er det utrolig morsomt på videosamtale på msn, i og med at det er utrolig mye sære effekter på det camet her! Jeg ble virkelig imponert jeg. Litt kjett at effektene ikke funker på bildetaking, hvis ikke skulle dere fått sett! Hehe, men jeg tror Mailen vart imponert hvertfall.. Eller, ehe, hu fikk seg en god latter!

Men, nå er det vel på tide å legge seg tror jeg, sånn at jeg kommer meg opp for å lage frokost og så ut for å trene i morgen! Før jobb da, ofc. Satser på at klemmen jeg får av Karoline hjelper i morgen klokka halv 4, når jeg kommer halvmorsk og uladd på jobb. Men Karolines vinking og smil hjelper alltid, når jeg tenker meg om! Du er min lille solstråle du :)

Menne, natta!

4 kommentarer:

Karoline sa...

Så koselig hilsen til meg :D Jeg greier ikke å la være å smile når jeg ser at du kommer. Hehe

Anonym sa...

Åh, så godt at du har fått ladet opp igjen.. Det ferier er til^^
Og koselig å høre at du har hatt en fin ferie!:)

Anonym sa...

Rødvin, Ida?? RØDVIN???

Bondio sa...

Jammen, den var goood!