søndag 4. januar 2009

Magekil

Det kiler veldig i magen når jeg tenker på fremtiden. Jeg gleder meg utrolig til Oslo, og håper at det innfrir til forventningene.

Så klart er jeg vettskremt over å skal flytte til Oslo, nytt sted, ny jobb, nye muligheter.. Og nye fallgruver. Men det hjelper veldig at Andreas og Mailen skal være med. Jeg gleder meg til å lage deilig middag til dem på mitt kjøkken med mine fine røde kjøkkenting, og å kunne innrede ett skikkelig hjem, med rominndeling (haha, håper jeg på da, om økonomien holder.)

Hilsen Mailen:

Jeg gleder meg så det gjør helt vondt! :D
(Så jeg er altså ikke den eneste som ikke klarer å tenke på noe anna enn Oslo)

Jeg gleder meg veldig til å få prøvd meg som selger, forhåpentligvis! Om noen har en jobb til meg, er det bare å si ifra! Åpent for alt.. Nesten.

Men nå skal jeg krype opp i sofakroken og se på de fine stearinlysene jeg fikk av Kathrine til jul, og fundere på hva jeg skal ønske meg til min 19tende bursdag.

God natt :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ikke være sunt å glede seg så mye :D Det blir så sykt deilig å flytte fra Brumunddal for godt, og tilbake til Oslo!!! Aldri mere landsbygda, og ingen som skal fortelle meg hva jeg skal gjøre og hvordan det skal gjøres :D Tror vi kommer til å kose oss jeg, Ida!!

Bondio sa...

Det tror jeg å vennen!

Tror det blir knallbra :D

Karoline sa...

Dere må ikke glede dere så mye at dere blir skuffet nå da, jenter ;) Jeg gleder meg til å komme å besøke dere :D

Unknown sa...

Hehe...bra dere gleder dere!!! Er flere som gleder seg til å komme bort fra Brumunddal :)

Anonym sa...

Er virkelig Brumunddal så ille? Jeg kommer til å savne Brumunddal jeg. Så er jeg heller ingen typisk byjente da ;)