onsdag 21. januar 2009

Er det mulig?

I går var en utrolig avslappende dag. Etter skolen kom Mailen til meg, hvor vi så step up 2. Og så skulle vi lese litt til i særemne bøkene, hvor jeg ble trøttere og trøttere. Så til slutt sovna jeg inntil Mailen. Det var godt det! Og når hun vekte meg etter at hun hadde pløyd seg gjennom 30 sider, var jeg like trøtt. Så klokka sju gikk jeg like godt og la meg, derfor kom det ingen blogginnlegg i går! Sov helt til i dag tidlig.

Bare avbrutt av et mareritt hvor en sånn:

Og to sånne:
.. skulle ta meg. Mumien kom ikke inn døra, for den hadde jeg låst. Så da hoppa de to nebbdyra gjennom kloakken for å låse opp døra slik at mumiuen kunne ta meg. Og så slutta drømmen! Den var faktisk fryktelig skummel. Også fikk jeg vite av Thomas at nebbdyr var ett av to gnagere som var giftig. Så de kunne virkelig ha skada meg altså!

Løsningen var å tulle den ene dyna mi rundt og late som om det var Andreas. Da sovna jeg så godt så! Utrolig nok var jeg like trøtt når jeg våknet i dag tidlig. Kanskje litt underskudd på søvn for tia? Jeg skylder på The Hills jeg!

Så i dag er det særemne på planen på skolen, og så skal jeg og Andreas ordne til til bursdag! Hehe, må ommøblere litt for å få plass til folk :) Jeg gleder meg så utrolig! :D

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Hehe...virkelig, er det mulig:P helt fantastisk;) ahh...gleder meg til fredag, da skal vi feire dobbelt 19:D:D selv om vi begynner å bli gaaaaamle, så må det feires ordentlig

Bondio sa...

Mhm, det blir en utrolig bra fest tror jeg!! Gleder meg mætti :D Haha, synes 19 er litt mye!