lørdag 10. januar 2009

leopardtopp og kyllingmiddag

Fredag var rett og slett skikkelig velykket.

1. Det ble en utrolig digg middag, og jeg tror både Ingvild og Mailen koste seg. Vi hadde også alt for mye godteri og snacks som vi stappa i oss etterpå. Nam! Koselig å bare sitte og skravle med gode venner, selv om Mailen ble helt borte når det var Australian Top Model på tv. Hehe, hun fikk vel kanskje med seg halvparten av hva Ingvild og jeg snakka om. Dere er så gode, bare sånn at dere vet det!
Vi fikk også litt tid til å leke oss med webcamera. Fy, så bra bilder! Hoho..
Ja, alt for mye snacks. Tror nesten jeg må trene i dag jeg, etter den mengden jeg spiste i går.

2. Mailen var i pyntehumør, og i tillegg til dette hadde vi vært på Cubus en tur, hvor hun fikk meg til å prøve en leopard- tunika. Den satt som ett skudd, og var utrolig kul! Mailen ba veldig pent om å kjøpe den i bursdagsgave til meg, så da ble det sånn. Så selv om vi bare skulle sitte hos meg og slappe av ble det litt pynta allikevel. Noe vi senere fant ut var veldig praktisk, da det ble bestemt at vi skulle være med ut på byen med gutta senere på kvelden. Bilde av toppen:
3. Etter at Ingvild dro hjem for å slappe av, begynte vi å pynte oss til å dra ut. Morsomt med spontane turer ut på byen! Mailen har også vært i Sverige, så vi smakte på litt morsomme sidere med blandt annet Hylleblomst smak. Er det noen som husker den utrolige deilige fantaen med hylleblomst? Mmm, den var god!

4. Mailen, Andreas og jeg satte turen mot Hamar, med Barbro som sjåfør. Deilig å slippe å ta buss, for en gangs skyld! Eneste stedet vi kommer inn på i helger er Traktørn og hydranten, så da ble det Traktørn. Vi satt i ett hjørnet og skravlet, mens Flat serverte oss med kanner med øl. Digg! Fikk også danset endel, til en krappy mikset verson av Pokerface. Skuffa. Men er vel sånn at man alltid finner noe å klage for, om man leter lenge nok!

Alt i alt var det utrolig deilig og egentlig ganske avslappende kveld med gode venner! Starten på noe som sikkert blir en deilig (og til nå avslappene) helg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, du kler den toppen såå godt :D Koste meg masse i går!! Er så glad i dere <3 Er det noe du kan, så er det å lage kylling ;) Og når hadde jeg sist noe imot en tur på byen?? (A)

Mart sa...

Hei, lik topp som meg jo :p
kanskje ikke til å unnga når man kjøper klær på cubus.

det så ut som at dere hadde det hyggelig :)