tirsdag 13. januar 2009

Fremtidsplaner

I dag har jeg som tidligere sagt vært på utdanningsmesse. Jeg må si at jeg fikk svar på alle spørsmålene jeg hadde, i tillegg til litt mer. Det er faktisk ingen ting annet enn BI som frister, så det blir nok det! Ellers fant jeg et språkkurs i Spania som frister, intensivkurs i to uker som jeg satser på å ta i sommer. Jeg må jo ha generell studiekompetanse, og motivasjonen til å lære spansk er mest sannsynligvis større i Spania. Sitter og skal finne ut om flyreise og priser. Ladd for ferie i Spania hvertfall!

Ellers var vi på litt minishopping, jeg kjøpe meg et magebelte og en skjorte med lilla, brune og hvite striper. Til Mailens store glede! Morsomt å prøve klær jeg normalt sett ikke bruker, men de her likte jeg virkelig! Imotsetning til fryktelig grusomme dongri tights som fikk rompa til å se ut som en forvokst ku, og låra fremhevet virkelig pæreformen. Yuk. Det er da man knekker sammen i prøverommet.

Men, nå er det litt mat og så natti natt! Det har vært en fin, informativ dag!

2 kommentarer:

Karoline sa...

Håper neste år blir bra og at du trives på BI :)

Anonym sa...

Høres ut om som du hadde en kjempefin dag!:D