onsdag 14. januar 2009

Første runde

Da har jeg tatt kontakt med Manpower for å høre hvordan jeg bør gå igang med å finne meg en selgerjobb i Oslo.

1. Legg inn CV på deres nettside
2. Søk på aktuelle jobber på Manpower
3. Vettskremt!

Jeg gruer meg skikkelig til å begynne med det her. Tenk om jeg ender opp med å måtte jobbe på shell et år til? Det er relativt uaktuelt, i og med at jeg virkelig vil jobbe som selger. Det å selge pølser telles ikke, bare så det er klart. Ikke at det ikke er en helt grei jobb, men jeg skulle gjerne hatt en litt mer utfordringer! Så i dag får jeg skrive en ny cv, med utgangspunkt i den gamle. Etter at jeg har sett arn 1 og kommet skikkelig i gang med særemnet da så klart!

Ellers i dag har jeg som mål å klare å legge meg før klokka ni. Jeg kjenner virkelig at jeg må bli flink til å legge meg tidligere, er så trøtt! Eller så har det noe med at vi hadde norsk i første time, hvor hele økta gikk med på å høre på hennes foredrag om norsk litteratur fra 1880- 1945.

Men men, får gå i gang med gymgreier jeg. Skal skrive styrkeprogram og Taekwondoprogram. Here i go! Haha, kommer sikkert til å se slik ut etter at styrkeperioden er ferdig:
Eller.. not.

1 kommentar:

Anonym sa...

Joda, absolutt slik du kommer til å se ut ;)