mandag 5. januar 2009

Jeg er distre, men har fryktelig gode venner

Det er ingen hemmelighet at jeg er distre. Fryktelig distre til tider, til en pest og plage for vennene mine.

Så i dag, når jeg hadde vært kjempeflink på jobb og var ferdig til 10, skulle jeg låse døra. Og da, ingen nøkler!!! Med tårene ikke veldig langt fra øyekroken ringte jeg Mailen. Og hu var så utrolig snill at a henta nøklene mine hjemme hos meg, og kom med dem til meg på jobb! Hun er en fantastisk venninne som virkelig stiller opp. Tusen, tusen takk! Du er herlig:)

Jeg håper alle de gode vennene jeg har vet at de kan spørre meg om dere trenger hjelp til noe, og at dere alle vet hvor mye dere betyr for meg! Jeg er så glad jeg har dere :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du er distre, men du er den søte, lille distre Idaen min, så da går alt helt fint :) Du er virkelig en god venn du også, så å kjøre de nøklene var bare hyggelig!! Jeg er veldig glad i deg vet du :D <3

@ne sa...

nehei? er du distre? :o

neida pus ^^ du er så søt så <3

Karoline sa...

Hahah, så søtt :D Mailen er snill hun. Glad i deg jeg, Idavennen :)