lørdag 17. januar 2009

Rørt til tårer.

Noen klarer virkelig å røre meg til tårer. Slike som Ingvild. Slike som vet at det er viktig å ta vare på folk rundt seg, og la dem få høre hvor viktig de er for dem. Ingvild er en slik person!

Etter dette innlegget rant tårene hos meg, det er noe av det snilleste, søteste og rørende noen noengang har skrevet til meg.

Du skal vite det Ingvild, at ingen av mine venner kjenner meg bedre enn deg. Det er ingen jeg klarer å slappe like godt av med som Ingvild, og hun er alltid der for meg om det er noe.

Hehe, et godt eksempel: For snart fire år siden gjorde exen min det slutt. Jeg var knust, og etter en rask ringerunde hadde Ingvild ordnet i stand en hytte- trøstetur med et par jenter. Godt gjort på et par timer, men det var jaggu en helg som hjalp mot et knust hjerte! Hu er ei jente med ben i nesa, og diskusjoner har vi hatt, men vi har ledd masse av det senere. Jeg synes det er viktig å si hva man mener, og det får man alltid høre av Ingvild. Det er ei jente jeg stoler 100% på, og jeg håper virkelig at vi kommer til å ha et vennskap for livet!

Og, ja, helt enig i siste setning der! Uansett hvor travelt man har det, eller hvor oppslukt man er av noen, er det viktig å huske vennene sine!

Du er best, søte bestevenn < 3

Ingen kommentarer: