mandag 19. januar 2009

Hodebank, måking og gaveliste

I dag tidlig sto jeg opp tidlig, dusja og stelte meg. Og så ropte bestefar fra soverommet, og alle som kjenner bestefar stusser litt når han er oppe tidlig. Han er virkelig ikke frisk. Skummelt med det influensaviruset som går nå, det slår til fort og hardt gitt! Men da har vi hvertfall fått ordnet skyss og sånn i dag, slik at bestefar bare kan ligge inne og slappe av.

Når jeg gikk ut døra tenkte jeg at jeg måtte måke, både for at bilen skulle komme seg ut av garasjen, og slik at de som gikk på gårdsplassen ikke skulle drukne. Etter at jeg hadde måkt fant jeg ut at det nesten hadde vært like greit at det hadde vært snø der vi skulle gå, for nå er det så glatt der at det er stor fare for å brekke noe. Jeg bør vel svippe ned på europris eller noe slik, å kjøpe litt grus i langfri!

I går vant Karoline Ipod konkurransen på jobben. Det var close call, hun vant med en kopp! En veldig jevn, og morsom konkurranse. Gratulerer! Hun ville også at jeg skulle skrive en bursdagsgaveliste. So, here we go:

Vennegaver:
- En ny veske (den svarte på Cubus med en lomme foran)
- Topper
- Tøfler
- Bøker
- Sminketing
- Smykker
- Gamecard
- Klissedvder (Jeg har holiday og mamma mia, ellers er det tynt med jentefilmer)
- Sokker
- Fine tighster/strømpebukser/leggings
- Cardigan eller sånn halvtopp med lange genserarmer.. Øhm, bilde som forklaring er bedre:


Sånn, bare at med lange armer!

Ellers er det alltid morsomt med småting dere finner på, blir glad for alt jeg får jeg :)

Men, nå skal jeg pleie en hanglende kropp og hodepine med sosialkunnskap. Joho!
Ha en fin dag alle sammen!

1 kommentar:

Karoline sa...

Okei :) Det var fine tips til gave!