torsdag 8. januar 2009

Snakketøyet i orden

Jeg har en lærer som virkelig har snakketøyet i orden. Han snakker, snakker og snakker, med noen små pust innimellom. Selv om han snakker mye er han flink til å benytte seg av forskjellig toneleie, i tillegg til et godt kroppsspråk. Han er virkelig flink til å engasjere elevene, bortsett fra at han den siste tiden har blitt en smule gretten i tillegg til å bli veldig glemsk. Han kan f.eks. glemme en time han har med oss. Det er trist at mye av lærekreftene her på skolen er gamle, og jeg lurer på hvordan det skal gå når det blir et pensjonistboom her på skolen de neste 10 årene. Kansje lærekreftene de neste årene blir helt byttet ut?

Ellers i dag er det hjemme og sove en bikk etter skolen. Så er det jobb, hvor jeg er spent på hvor mye folk det er! Fikk høre av svigers i går at det var et ganske stort arrangement på sjusjøen i dag, og da kommer dem ofte innom meg for å kjøpe en pølse, eller bare spørre om veibeskrivelser. Jeg er blitt en kløpper i å forklare veien opp dit nå! I følge google.com/maps er det 72 kilometer kjøretur, for dem som lurer på det.

Ha en fin dag alle sammen :) Nå skal jeg lese om kampanjemakt!

1 kommentar:

toro sa...

ser ut som du har fått til adsense greiene nå da;)