mandag 12. januar 2009

Utdanningsmesse

Jeg følte at prøva i dag egentlig gikk skikkelig bra. Men alltid når jeg tror de har gått bra, har den gått dårlig. Slik er det hver gang! Men, den prøva her spiller egentlig ingen rolle, den dårligste prøva blir strøket, og de andre har gått ganske bra.

I morgen blir det utdanningsmesse. Drar klokka 8.00 i morgen fra meg, og så til Lillestrøm. For de som ikke vet det er dette den største utdanningsmessa i Norge, og jeg er veldig klar for å se hvilke valg jeg har i Oslo neste år, selv om jeg er nesten helt sikker på at det blir BI. Men må nok besøke Bi standen også, kan aldri få nok informasjon. Vi kommer til å få en dags fravær, fordi skolen har bestemt at noen få skoler skal komme hit og informere, i stede for at vi kan få dra til et sted hvor stort sett alle utdanningstilbud og folkehøyskoler er samlet. Så da satser jeg heller på en dags fravær.

I dag er det som en helt vanlig mandag:
1. Skole
2. Hjem og sove
3. Jobb

MÅ huske skattekortet i dag, sånn huskeliste til meg selv!

Ha en fin dag alle sammen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Husk skattekorten vennen:*